21. 3. 2016

Bafni - improvizační divadlo




Na představení brněnského divadelního souboru Bafni jsem šla tak napůl nedobrovolně, nicméně s jistou zvědavostí. Improvizační divadlo jsem nikdy neviděla tak jsem si nebyla jistá, co mám očekávat a i přes to, že ostatní tvrdili, že to je sranda, nebyla jsem o tom tak docela přesvědčená. Ještě, že jsem šla! V Kabinetu múz jsem totiž absolvovala dvě perfektní hodiny naprosto úžasné zábavy a když řeknu, že jsme se smáli celou dobu, tak se pletu maximálně o těch deset minut přestávky.


Co že to je improvizační divadlo?

Tak předně vůbec se vlastně neví, co se bude celý večer dít (dobré bylo už to, když jsem doma řekla, že jdu do divadla a netuším, co budou hrát, než jsem podala vysvětlení, koukali na mě všichni tak trochu divně :)). Herci jsou na jevišti zcela naslepo a přehrávají scénky, ke kterým jim všechno nadiktují diváci – tedy kdo jsou a kde jsou. Téma večera je víceméně dané od moderátora, který vybere nejlepší nápady z pořvávajícího davu a pak už je na hercích, jak se s tím vypořádají. A tedy musím uznat, že se s tím poprali statečně. Na jejich místě bych být nechtěla :) ale velmi ráda příště zasednu opět v publiku.

Ukázky jejich scének můžete najít na Youtube zde.
Fotografije jsem si "vypůjčila" z galerie na internetových stránkách souboru.



Žádné komentáře: