1. 10. 2017

Sčítání lidu za III. čtvrtletí 2017


Hups! A je to tady zase :)
Další čtvrtletí se stalo minulostí a rok vstupuje do poslední čtvrtky. 
Podzim je tu a Vánoce před náma. Po novinkově umírněném létě nadchází vydavatelsky nabušené měsíce, kdy nebudu vědět, co koupit a číst dříve. Samozřejmě mám vytipovaných pár úžasných favoritů, které prostě koupit musím. Pak jsou tu ty knihy, kvůli kterým si nejspíš opět zařídím průkazku do knihovny. Jsou to ty, které bych si chtěla přečíst, ale doma je mít nemusím. A jako vždycky to nakonec dopadne úplně jinak :). Než se ale pustím do nových nákupů, dopřeju si ještě poslední ohlédnutí za létem.



Knižní předsevzetí minulého čtvrtletí

Z minulého čtvrtroku tu mám závazek přečíst 9 knih z domácích zásob – to teda fakt problém nebyl :). Přečetla jsem jich dokonce čtrnáct, což je celkem nadplán, ale polevit nemožno. Na to tu mám až moc zajímavé knihy.  Spíš nevím, kterou si vzít první. 
Také jsem chtěla zamakat na anglině. Realizace tohoto předsevzetí měla proběhnout prostřednictvím Pottera trojky. Tam už jsem tak úspěšná nebyla. Přečíst za tři měsíce přesně deset stran… to asi další komentář nepotřebuje. 
V plnění předsevzetí je to tedy pade na pade.

Jak se mi v létě vedlo v číslech?

Počet přečtených knih v červenci byl 8 a ve stranách to dělá 3.327 stran.
srpnu padla moje šťastná 9. Ve stranách docela podobné číslo – 3.478.
září se mi šťastná 9 zopakovala a ve stranách jsem držela standard – 3.342 stran.

Ne, že by na tom tak záleželo nebo že bych chtěla soutěžit, či brát čtení jako sportovní disciplínu. Jen se mi to zdá jako zajímavá informace.
Přednost při psaní článků mají recenzní kopie od Palmknih a knihy od Metafory, Omegy a Joty. Ty knihy, na které už názor na bloGu je, jsou označeny u názvu *. Všechny články, které si budete chtít přečíst, najdete v seznamu článků na bloGu zde.

Které knihy přispěly k pohodovému čtvrtletí?

Přečteno ve čtečce:
Navigátoři Duny*, Posvátné lži Minnow Blyové*, Slyším tě všude*, Řád zlomených křídel*, Mechanický princ*, Mechanická princezna*, Kdes byla včera v noci*, Machinace*, Limes Imferior, Plamen v temnotě
Přečteno v papíru:
Šílená*, Fantastická zvířata a kde je najít, Kruh, Dracula má láska, Blackout*, Prokletý princ, Mechanický anděl*, Falešný polibek, Růže a dýka, Deník mého stínu, Sny andělů a chimér, Nezkoušej na mě zapomenout*, Každé řešení má svůj problém, První stříbrná kniha snů, Palác lží, Druhá stříbrná kniha snů

Co mi přibylo v knihovně?

Swannova láska, Poslední království, Panenka z kostí, Řekni vlkům, že jsem doma, Kniha posledního soudu, Nejtemnější část lesa, Falešný polibek, Prokletý princ, Charleston, Paní půlnoci I – Temné lsti, Dívka na klíček, Růže a dýka, Sny andělů a chimér, Nezkoušej na mě zapomenout, Šest vran, Sníh nebo popel, Daň peklu, Palác lží, Divotvůrce, Temnější tvář magie.

Výhry  a dárky:
Mráz – výhra na blogu Život mezi řádky
Legenda o krvi a lásce – výhra na blogu Knihy na cestách
Dívky z trajektu – výhra na blogu Zaostřeno na knihy
Mia Flor – Svět mezi řádky

Všem, kteří vypsali soutěže, moc děkuji! Pochopitelně obzvlášť těm, jejichž soutěž se mi poštěstilo vyhrát :).



Takový menší knižní plán na předvánoční čtvrtletí

Jako vždycky bych chtěla pokračovat ve snižování počtu domácích nepřečtených knih, které jsem nasyslila. Vidím to opět na cca 9 přečtených. 
Potter trojka v angličtině do Vánoc padne nebo aspoň budu za půlkou, jinak se na Mikuláše dobrovolně přihlásím, aby mě vzal čert. 
Psát tu takovou blbost, že nebudu utrácet za knihy je zhola zbytečné, tak se jen pokusím trochu krotit :). Tak mě napadá – co takhle ta průkazka do knihovny. To zní jako dobrý plán :)

Závěrem

Chtěla bych poděkovat Palmknihám za možnost s nimi dlouhodobě spolupracovat a za recenzní kousky do mojí čtečky, které mi posílají. Této spolupráce si patřičně vážím a doufám, že i oni jsou spokojeni. Moje díky si zaslouží také nakladatelství Metafora, což je moje druhá pravidelná spolupráce, která mi dělá radost knihami. Doufám, že moje články potěšily zase je :) Už delší dobu si užívám i spolupráci s nakladatelstvím Omega a Jota. Od nich mám knihy prostřednictvím recenzních konkurzů a jsou to samé skvělé kousky. Takže moc děkuji i jim.
V neposlední řadě děkuji i svým pravidelným i nepravidelným čtenářům a těm, kteří občas zanechají komentář. Těší mě, že je vás tolik a komentáře mi vždycky udělají radost.


Přeji všem krásný podzim!


Žádné komentáře: